سلام بر تنهایی .
نمیدانم که می خواند نوشته هایم را ....اما در تنهایی نوشتن علتی نیست مگر تسلای دل غمگین و افسرده...
مینویسم بدون هیچ ویرایشی ..
مینویسم بدون هیچ تر حمی ...
مینویسم بدون هیچ ملاحظه ای ...
مینویسم ،عریان عریان،بی هیچ پروایی ، هیچ پروایی ازخود و خدای خود ....
تنهایم ....
تنهای تنها.....
کسی را نمیخواهم در تنهاییم شریک کنم...
نمی خواهم کسی به فکرم باشد...نمی خواهم عاشق باشم ...نمیخواهم معشوق باشم ...
نمخواهم فریاد بکشم ...
میخواهم سکوت کنم ...تنها باشم
می خواهم خلوتی بیابم وتنها باشم ....
نمیخواهم بگریم ،میخواهم بغض کنم ...
نیازمند ترحم کسی نیستم ...
پریشانم ، مضطربم ،میترسم
دیگر هیچ می ای مستم نمیکند ، دیگر هیچ تریاکی دردم را نمیکاهد دیگر از دست اشک هم کاری ساخته نیست
نمی دانم چه کنم ..
فقط میخواهم تنها باشم..
چه کسی میداند نهایی یعنی چه؟
گمان نمی برم کسی تنهاییم را درک کند ....
گمان ندارم کلمات درک کنند که"ت" ن" ه" ا" چیستند
نه
نه نه نه
آری بر تنهایی پناه آورده ام ،مفر دیگری نیافتم....
می دانم که در برهوت دهشت زای تنهایی تاب آوردن آسان نیست اما دیگر جایی برایم نمانده است .
می خواهم گذشته را فراموش کنم...تمامی خاطرات را ...از خوب و بد
میدانم دشوار است ...اما گزیری نیست ....
وقتی تنها میشوی چاره ای نداری ..باید دست به کاری زنی ...
میدانمکه هر کس که بخواند هیچ نمیفهمد جز سردرگمی..
گفتم که خود نیز گرفتار آنم ...
برهوت تنهایی همین است ؛ تاریک ،ترسناک ، وحشت آور
کمتر کسی میتواند ادعا کند دچارش شده ...و کتر از آن آنانی که توانسته اند از آن بگریزند.
پس سلام بر تنهایی ...

نظرات 5 + ارسال نظر
رسول جعفری یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:37 ب.ظ http://miladenoor.blogsky.com

با عرض سلام
خبلی عالی بود استفاده کردیم
در ضمن منتظر حضورت هستم

یا علی

اسیر فراق یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:34 ب.ظ

من می فهمم
به خداوندی خدا قسم که می فهمم
به تنهایی خدا قسم که می فهمم
تو همون کاری رو کردی که من کردم
تو در همون تنهایی و وحشت و اضطرابی به سر می بری که من می برم
تو همون حالی رو داری که من دارم
پریشانم
تنهایم
پر از بغض فرو خورده ام
پر از سکوت شده ام
کسی رو داشتم که دلش از جنس دلم بود ولی حالا او نیست

فریادهای دلم را نمی شنوی؟
به خدا می شنوی
می دانم که می شنوی
اثرات پریشان حالی را در من نمی بینی؟
به خدا می بینی
مهملاتی را که می گویم و می نویسم فکر می کنی از چیست؟
تو تنها نیستی حتی اگر بخواهی که تنها باشی

یه دوست دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.muchmoney2006.blogsky.com

دوست عزیزم ، سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

[ بدون نام ] جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:56 ب.ظ

مرگ پایان کبوتر نیست

یه دوست شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ب.ظ

مطمئن باش در تنها ترین لحظه ی تنایی تو کسی هست که به یادت هست و عاشقانه تو را دوست میدارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد